Mavin Records’ vocal powerhouse, Ayra Starr, has released a new song titled “Rush”.
RELATED: Ayra Starr – Sability
However, the Headies Awards winner moves away from her previous project, “19 & Dangerous” album, to kick-start a new phase.
Sabi girls no dey too like talk
Animals dey in human form
Padi man, nobody like work
But you must hustle if you wan chop
E no finish dem wan fight us
If them dey run dem no fit catch up
I no dey for say I too righteous
No come dey form say you too like us
Finally, the song was produced by Andre Vibez.
Listen and share your thoughts below:
You May Also Like: Kizz Daniel – Cough (Odo)
Check out other songs by Ayra Starr:
- Ayra Starr – Away
- Ayra Starr – Beggie Beggie ft. CKay
- Ayra Starr – Running ft. Lojay
- Ayra Starr – Lonely (Refix) ft. Zinoleesky
- Ayra Starr – Bloody Samaritan (Remix) ft. Kelly Rowland
- Ayra Starr – Fashion Killer